Subject: FW: Teatis
From: "Elle Kuusksalu" <[email-masked]>
To: Pärnumk info <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 10:52:49 +0300

From: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>
Sent: Friday, May 31, 2024 10:48 AM
To: Harju Maakohus Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu 
Maakohus Haapsalu kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu Maakohus 
Kuressaare kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Paide 
kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Pärnu kohtumaja 
<[email-masked]>; Pärnu Maakohus Rapla kohtumaja 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus Pärnu kohtumaja 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Halduskohus Jõhvi kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Halduskohus Tartu kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Tartu kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Valga kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Narva kohtumaja 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Rakvere kohtumaja 
<[email-masked]>
Subject: Teatis

Tere

Saadame Teile digiallkirjastatud dokumendi "Teatis kohtukonvoi teenuse 
ümberkorraldusest", mis on registreeritud 31.05.2024 numbriga 2.3-2/103-1.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav veebiaadressilt: 
https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/.

Kui vajate tehnilist tuge digiallkirjastatud dokumendi avamiseks, leiate abi 
veebiaadressilt: https://www.id.ee/id-abikeskus/.

Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Здравствуйте

Отправляем Вам подписанный электронной подписью документ "Teatis kohtukonvoi 
teenuse ümberkorraldusest" зарегистрированный 31.05.2024 под номером 
2.3-2/103-1.

Для того чтобы открыть документ, подписанный электронной подписью, Вам 
необходимо программное обеспечение для ID-карты, которое доступно по адресу: 
https://www.id.ee/ru/artikkel/ustanovite-id-programmu/.

Если Вы нуждаетесь в технической поддержке для открытия подписанного 
электронной подписью документа, пройдите по ссылке: 
https://www.id.ee/ru/id-pomoshh/.

Департамент полиции и пограничной охраны
Пярнуское ш. 139
15060 ТАЛЛИНН
эл. почта: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Hello

We are sending you a digitally signed document "Teatis kohtukonvoi teenuse 
ümberkorraldusest" that was registered under number 2.3-2/103-1 on 
31.05.2024.

In order to open a digitally signed document, you will need ID software, 
which is available at https://www.id.ee/en/article/install-id-software/.

If you need help opening a digitally signed document, see 
https://www.id.ee/en/id-help/.

Police and Border Guard Board
139 Pärnu Road
15060 TALLINN
email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>